14. veljače.

Idealan dan da svojoj boljoj polovici pokažete svoje osjećaje i koliko ste  vjerni  vašoj ljubavi, ali i brendu do kojeg vam je stalo.  Nije samo vama stalo do Valentinova, već i brojnim brendovima, koji već početkom veljače započinju kampanje za najromantičniji dan u godini.


Slavlje koje je započelo kao poganski festival  270. godine poslije Krista, do srednjeg vijeka pretvorilo se u dan za zaljubljene,  a u novije vrijeme predstavlja još jednu priliku za dobru zaradu. Potrošnja hrvatskih građana na kupnju poklona uoči i na Valentinovo se povećala od 2016. do 2019. za 55 %, dok je istodobno potrošnja za kupnju cvijeća porasla 72 %, a nakita za čak 76 %, pokazalo je redovito godišnje istraživanje Mastercard Love Indexa.

Ali neka vas ne obeshrabruju ovi komercijalni podaci! Ako ste istinski romantičar i zaljubljenik u Valentinovo, slobodno uživajte u svakom trenutku ovog romantičnog praznika. I nemojte zaboraviti kupiti poklon dragoj osobi.

“Oni” Tisja Kljaković Braić

Swajpamo u desno sljedećih nekoliko kampanja posvećenih Danu zaljubljenih.

1. Ford- Mustang Speed dating

Ford je ostvario  veliki uspjeh s kampanjom  za svoj Mustang uoči Valentinova 2016. godine. U videu profesionalna vozačica, Prestin Persson, vodi nekoliko muškaraca na spoj na slijepo u svom crvenom Ford Mustangu. Muškarci misle da su u reality showu. Nakon kraćeg razgovora tijekom kojeg se Perssonica pretvara da jako loše vozi, stisne gas i projuri kroz parkiralište. Zatim  krene s driftanjem i izvođenjm  vratolomija, dok šokirani muškarci ne mogu vjerovat što vide. Jedan od njih se čak rasplače od straha.

https://www.youtube.com/watch?v=NSKLxF_0emE&feature=emb_title

Persson na kraju zaustavi auto i objasni muškarcima da se radilo o skrivenoj kameri te da je ona zapravo profesionalna vozačica.

“Zastupljenost spolova u oglašavanju i dalje se u velikoj mjeri oslanja na stereotipe: zgodne i mlade samce, supruge opsjednute kućanskim poslovima i nervozne majke. Rijetko se u oglašavanjima ženama daje stvarna moć. ”


Oglasili su se iz Forda.

2. Deadpool

Filmovi o super herojima tradicionalno su namijenjeni tinejdžerima i muškarcima, poznato je da žene nisu lude za tim filmovima, pogotovo ne za Valentinovo. Fox je tome spretno doskočio tako što je odlučio na drugačiji način promovirati svoj film Deadpool ljubiteljima Valentinova. Prvo su objavili šaljivu TV reklamu s Deadpoolom (Ryan Reynolds), uvjeravajući publiku kako je film idealan za Valentinovo.
Sljedeći tjedan su nastavili s plakatom koji je izgledao kao klasična najava za romantičnu komediju. Predstavili su Deadpool kao idealan romantični film za Valentinovo, sa sloganom “Prava ljubav nikad ne umire“.

Ovaj drski, neobičan i simpatičan oglas, natjerao je muškarce da svoje bolje polovice „prevare“ da umjesto lagane romantične komedije pogledaju akcijski film sa super herojima.

Dokaz da bilo koji dan u godini može bit idealan dan za marketing

50% američke populacije su samci te čak četvrtina njih ima planove za Valentinovo. Istraživanja provedena u SAD-u pokazuju kako će slobodni muškarci na Valentinovo potrošiti oko 70 $, a slobodne žene oko 40$.

Bez obzira jeste li slobodni ili ste u vezi, velika je šansa da ćete ovog vikenda, 13. i 14. veljače, potrošiti više novaca nego inače. Upravo zbog Valentinova!

No, imamo dobre vijesti za kraj….čokolade su na akciji 15. veljače!