14. veljače. Idealan dan da svojoj boljoj polovici pokažete svoje osjećaje i koliko ste vjerni vašoj ljubavi, ali i brendu do kojeg vam je stalo. Nije samo vama stalo do Valentinova, već i brojnim brendovima, koji već početkom veljače započinju kampanje za najromantičniji dan u godini. Slavlje koje je započelo kao poganski festival 270. godine […]
Nedavno je u SAD-u održana inauguracija Joea Bidena, no sve goste i samog predsjednika zasjenio je čovjek prekriženih ruku, u smeđem kaputu, s prevelikim pletenim rukavicama i pomalo mrzovoljnog izgleda. Senator Bernie Sanders, poznati američki političar postao je internetska senzacija, sve zbog njegovog modnog odabira za jedan od najvažnijih političkih događaja u zemlji. Onako obučen, […]
Što znači rodna neutralnost?To je ideja da politika, jezici, organizacije, tehnologija i druge društvene institucije trebaju prestati raditi razlike prema spolu odnosno rodnosti ljudi. Za sve muškarce koji su kupili „ 2u1 šampon za kosu i tijelo“, a potajno su htjeli zeleni šampon koji miriše na kivi i limetu. Za sve žene koje su kupile […]
Da se stvari u marketingu mijenjaju brzinom munje (čitaj onoliko brzo i često koliko Facebook nešto promijeni) svi već znamo. Na kraju svake godine struka se često bavi predviđanjima oko toga što nas čeka u idućoj godini i kako će se ti trendovi odraziti na oglašivače, medije, kampanje itd. Za 2017. predviđeno je 7 trendova […]
Četvrtak u ovim internetskim vodama već neko vrijeme živi uz hashtag tbt. Pa eto i mi smo se danas prisjetili sudjelovanja na jednom natječaju, daaavno, davno 🙂 Natječaj formiranja slogan za grad Prag pokrenut je 2012. u sklopu PIAF festivala (Prague International Advertising Festival). Kako smo mi na prvom mjestu ipak kreativci i ovakvi su nam projetki jako […]
Lijepo je kada kroz svoj posao možemo biti dio fantastičnih tehnoloških inovacija. U predstavljanju jedne takve sudjelovali smo na Medicinskom fakultetu sveučilišta u Rijeci. Organizirali smo konferenciju za medije na kojoj je predstavljen AnatoMRI, inovativan i potpuno nov pristup i način učenja iz kolegija anatomije. Riječ je o korištenju nove tehnologije, točnije primjene digitalizacije u […]
Uz nevjerojatno veliki domet koji Facebook može ponuditi brandovima nije ni čudo da ga oni u ogromnoj mjeri koriste da bi došli do svoje publike. Osim komercijalnih brandova koji nas svakodnevno opsjedaju na fejsu i neprofitne i nevladine organizacije upoznale su koristi Facebooka kao transparentnog, jeftinog (da ne kažem besplatnog jer to nije) alata za […]
Ili možemo reći da je pero ponekada giljotina s kojom si možete vrlo lako odrubiti glavu. Kako? samo napišite gramatički neispravn post na Facebooku. Najnoviji gaf koji je primijećen na Facebook stranici „Croatia Full of Life“ izazvao je (opravdano ili ne prepustit ću vam odluku) dosta hejtanja na društvenim mrežama. Službena Facebook stranica Turističke zajednice […]
Za većinu Amerikanaca, ova nedjelja bila je jedan od najuzbudljivijih dana u godini. Super Bowl, veliko finale američkog nogometa svake godine za TV ekrane prikuje milijune gledatelja. I ne samo zbog sporta. Ovaj spektakl već godinama privlači gledatelje zbog nastupa pjevačkih supermega zvijezda, pojave hrpe poznatih itd. I reklama, naravao. Ah Super Bowl reklame. Možemo […]
Uvijek volim reći da mi zapravo nalazimo rješenja, razna rješenja koja će unaprijediti nečije poslovanje, donijeti neke promjene, stvoriti novu priču, osvježiti tržište ili ponudu i, ako treba pospješiti i uljepšati Svijet. Kada vam se pruži prilika da strategirate u području neke istinske vrijednosti, onako gotovo Biblijske, u kontekstu još uvijek netaknute prirode na jednom […]