Za većinu Amerikanaca, ova nedjelja bila je jedan od najuzbudljivijih dana u godini. Super Bowl, veliko finale američkog nogometa svake godine za TV ekrane prikuje milijune gledatelja. I ne samo zbog sporta. Ovaj spektakl već godinama privlači gledatelje zbog nastupa pjevačkih supermega zvijezda, pojave hrpe poznatih itd. I reklama, naravao. Ah Super Bowl reklame. Možemo komotno reći jedna od američkih tradicija. Trenutak kada su ljudi (za razliku od ostatka godine) zapravo željni pogledati reklamu. Zašto? Prema većini gledatelja (netko je ovo istražio) Super Bowl reklame su jednostavno mnogo, mnogo bolje nego reklame koje se serviraju inače. Marketinške agencije daju apsolutno sve od sebe (a oglašivači daju ogromne budžete) da bi impresionirale. Cijena 30 sekundnog spota tijekom Super Bowla je nevjerojatnih 4 i pol milijuna dolara. Činjenica da je recimo prošlogodišnji Super Bowl imao prosječno 114,4 milijuna gledatelja (najveća publika ikada za jednokratno emitiranje) potpuno opravdava ovu paprenu cijenu oglasnog prostora.
I stvarno, i ove godine je oglašivačka industrija dala sve od sebe. Evo nekoliko ovogodišnjih fantastičnih primjera:

1. Audi

2. Avocados Mexico

3. Bud Light

4. Budweiser

5. DeathWish kava

6. Heinz

7. Hyundai

8. LG

9. Pokemon

10. T-mobile