Znate li vi što je to packaging? Ne? E pa to vam je starohrvatska riječ korištena uglavnom među produkt dizajnerima, marketingašima i njima sličnima ,a odnosi se zapravo na pakiranje.

Ni manje, ni više. „Ista pašta, drugo pakovanje“ izraz je koji su meni kao maloj milijon pusti puta rekli roditelji kada bi htjela kupiti nešto što je bilo fino zapakirano, slatko, privlačno, vako, onako i na moju žalost, imalo je pandan, potpuno isti naravno, ali u blesavom pakiranju. Danas sam naravno odgovorna, odrasla osoba pa svoje zarađene novce trošim kako ja hoću, na gluposti u lijepim pakiranjima.

Na stranu šala, probajte malo razmisliti koliko ste puta posegnuli za proizvodom koji bio lijepo upakiran, ili fora upakiran, ili neobično upakiran? I koliko ste puta odlučili ne kupiti proizvod u „običnom“ da ne kažem neuglednom pakiranju? Sigurno jeste, nema laganja. Možda manje u ovo naše recesijsko doba koje nikako da završi, ali ipak. Ljudi su površni, i točka. I tu ne mislim površni na loš način, mislim da jednostavno volimo ugoditi sebi, ugoditi svojim osjetilima, vidu u ovom slučaju, pa čak i sitnicama kao što je pakiranje nečega. Da se u „packagingu“ može pretjerati ima bezbroj primjera. Besmisleno cifranje nečega samo zato da bi bilo nacifrano je protiv svih pravila dizajnerske i marketinške struke.

No, ponekada ima i primjera koji su čisti dokaz razmišljanja, promišljanja, planiranja, koncepta, dobre ideje, dobrog oka dizajnera, čiste inteligencije i na kraju dobrog packaginga. Drago mi je da svi ovi epiteti mogu slobodno pripasti jednoj domaćoj zvijezdi: Zvečevu. I to njihovoj bombonjeri „Volim te“. Ovaj je primjerak s fotografije jučer stigao u redakciju. Na prvi pogled obična bombonjera, prikladna za poklon voljenoj osobi, crvena, s velikim srcem u kojem velikim slovima piše LOVE… Ali, ima još. Ako pročitate tekst iznad riječi LOVE biti ćete ugodno iznenađeni i usudila bih se reći zabavljeni. Sretno Valentinovo!