Uz nevjerojatno veliki domet koji Facebook može ponuditi brandovima nije ni čudo da ga oni u ogromnoj mjeri koriste da bi došli do svoje publike. Osim komercijalnih brandova koji nas svakodnevno opsjedaju na fejsu i neprofitne i nevladine organizacije upoznale su koristi Facebooka kao transparentnog, jeftinog (da ne kažem besplatnog jer to nije) alata za prikupljanje istomišljenika, poziva na akciju i informiranja šire javnosti.
Facebook je očito prepoznao neprofitne i nevladine organizacije kao svoju snažnu i prilično bitnu ciljnu skupinu korisnika te je lansirao novu web stranicu, nonprofits.fb.com, koja je usmjerena edukaciji nonprofita i NGO-ova oko korištenja FB alata i općenito postizanja uspjeha na Facebooku.
Stranica uči ove organizacije koje nisu još na FB-u kako započeti korištenje platforme, uključujući informacije kako postaviti stranicu, osnažiti ju propisno pripremljenim vizualima, kako pisati postove i naravno kako promovirati stranicu i kreirati kampanju baziranu na plaćenom oglašavanju.
Stranica također vodi nonprofite i NGO-ove kroz osnove stvaranja FB zajednice, korištenja news feed-a za privlačenje pažnje i jačanja prisutnosti kroz oglašavanje.
Osim tutoriala, stranica nudi i pregled uspješnih neprofitnih organizacija, među kojima je npr. case Mercy Corps-a koji su putem Facebooka skupljali sredstva za pomoć stradalima u potresu u Nepalu, i brojne druge (koje obavezno proučite bez obzira imate li doticaja s neprofitnim sektorom ili ne).
Poanta priče koju bi možda trebalo naglasiti je ona koju svi možda ponekada zaboravimo – a Facebook ju je ovdje jasno naglasio – briga o korisnicima. Facebook je prepoznao nonprofite kao svoju ciljnu skupinu. Vjerojatno ne toliko financijski isplativu jer sigurno neće trošiti iste količine novca na oglašavanje kao komercijalni brandovi, već bitnu za sadržaj i image koji Facebook nastoji održati.