Blog

Librini kreativci pišu o trendovima i događajima koji im zapnu za oko, uho ili mali prst.
srp. 0
srp. 0

Marketinški trendovi koji su obilježili prvu polovicu 2017.!

Da se stvari u marketingu mijenjaju brzinom munje (čitaj onoliko brzo i često koliko Facebook nešto promijeni) svi već znamo. Na kraju svake godine struka se često bavi predviđanjima oko toga što nas čeka u idućoj godini i kako će se ti trendovi odraziti na oglašivače, medije, kampanje itd. Za 2017. predviđeno je 7 trendova […]

  Read more
svi. 0
svi. 0

#TBT – Kako smo voljeli Prag

Četvrtak u ovim internetskim vodama već neko vrijeme živi uz hashtag tbt. Pa eto i mi smo se danas prisjetili sudjelovanja na jednom natječaju, daaavno, davno 🙂 Natječaj formiranja slogan za grad Prag pokrenut je 2012. u sklopu PIAF festivala (Prague International Advertising Festival). Kako smo mi na prvom mjestu ipak kreativci i ovakvi su nam projetki jako […]

  Read more
svi. 0
svi. 0

Nov način učenja anatomije – Predstavljanje AnatoMRI na Medicinskom fakultetu u Rijeci

Lijepo je kada kroz svoj posao možemo biti dio fantastičnih tehnoloških inovacija. U predstavljanju jedne takve sudjelovali smo na Medicinskom fakultetu sveučilišta u Rijeci. Organizirali smo konferenciju za medije na kojoj je predstavljen AnatoMRI, inovativan i potpuno nov pristup i način učenja iz kolegija anatomije. Riječ je o korištenju nove tehnologije, točnije primjene digitalizacije u […]

  Read more
velj. 0
velj. 0

Facebook brine o neprofitnim organizacijama

Uz nevjerojatno veliki domet koji Facebook može ponuditi brandovima nije ni čudo da ga oni u ogromnoj mjeri koriste da bi došli do svoje publike. Osim komercijalnih brandova koji nas svakodnevno opsjedaju na fejsu i neprofitne i nevladine organizacije upoznale su koristi Facebooka kao transparentnog, jeftinog (da ne kažem besplatnog jer to nije) alata za […]

  Read more
velj. 0
velj. 0

Pero je moćnije od mača?

Ili možemo reći da je pero ponekada giljotina s kojom si možete vrlo lako odrubiti glavu. Kako? samo napišite gramatički neispravn post na Facebooku. Najnoviji gaf koji je primijećen na Facebook stranici „Croatia Full of Life“ izazvao je (opravdano ili ne prepustit ću vam odluku) dosta hejtanja na društvenim mrežama. Službena Facebook stranica Turističke zajednice […]

  Read more
velj. 0
velj. 0

Revija fantastičnih reklama na SuperBowlu

Za većinu Amerikanaca, ova nedjelja bila je jedan od najuzbudljivijih dana u godini. Super Bowl, veliko finale američkog nogometa svake godine za TV ekrane prikuje milijune gledatelja. I ne samo zbog sporta. Ovaj spektakl već godinama privlači gledatelje zbog nastupa pjevačkih supermega zvijezda, pojave hrpe poznatih itd. I reklama, naravao. Ah Super Bowl reklame. Možemo […]

  Read more
sij. 0
sij. 0

Uvijek volim reći da mi zapravo nalazimo rješenja, a ponekad je to Čaj…

Uvijek volim reći da mi zapravo nalazimo rješenja, razna rješenja koja će unaprijediti nečije poslovanje, donijeti neke promjene, stvoriti novu priču, osvježiti tržište ili ponudu i, ako treba pospješiti i uljepšati Svijet. Kada vam se pruži prilika da strategirate u području neke istinske vrijednosti, onako gotovo Biblijske, u kontekstu još uvijek netaknute prirode na jednom […]

  Read more
stu. 0
stu. 0

Muke kreativaca s ‘besplatnim radom’

Arhitekti ne daju svoje nacrte besplatno, ugostitelji ne daju uzorke za kušanje, kao što niti fitness treneri ne prepisuju vježbe badava. No, u kreativnoj se industriji, iz nekog razloga, to ustalilo kao praksa. Postalo je normalno tražiti ‘uzorke’ ili kompletan rad prije nego se uopće povede pitanje plaćanja – to mogu posvjedočiti grafički i web […]

  Read more
srp. 0
srp. 0

Rene Bitorajac u ulozi iskrenog promotora Vrbovskog

U projektu izrade novog vizualnog identiteta, slogana i koncepta turističkog razvoja Grada Vrbovsko i njegova 65 lokaliteta bilo je nečeg neodoljivog. Gorski kotar je magična priča za sebe, svi mi iz projektnog tima Libre koji je radio na tome na neki smo privatni ili emotivni način ili pak porijeklom vezani za taj kraj. Neizbrisiva su […]

  Read more
srp. 1
srp. 1

Uber ulazi na hrvatsko tržište, kako će reagirati konkurencija?

Nakon ekspanzije na tržište Austrije, Poljske i Rumunjske, Uber je bacio oko na Hrvatsku, a ovdašnjim taksi operaterima nije nimalo svejedno. Uber, prijevozna mreža bazirana na aplikaciji za mobilne uređaje, omogućuje slanje zahtjeva za prijevoz, koji se potom usmjerava dostupnim vozačima. Vozač pak može biti svatko s vlastitim vozilom i važećom vozačkom dozvolom i to […]

  Read more